Využívání digitálních technologií v obchodních činnostech je v dnešní době nezbytné.

Emailing, automatizace, AI, CRM… možností, jak přistoupit k digitalizaci obchodního týmu je mnoho. Níže naleznete hlavní oblasti, se kterými pomáháme našim klientům.

“Digital-first” firmy dosahují svých obchodních cílů o 64% častěji než jejich konkurence.”

Forbes

Inside sales

Inside sales aktivity jsou ty, které obchodníci využívají při vzdáleném obchodování (video schůzky, telefonáty, emailing apod.)
Od roku 2014 se podíl inside sales aktivit více než zdvojnásobil. Dost často jim ale není věnována tak velká pozornost jako tréninku ostatních obchodních aktivit.

Kvalitní inside sales vyžaduje nejen jiné znalosti, ale také technologie.

Je Váš obchodní tým připraven pracovat s digitálními technologiemi?

(Vysvětlíme a implementujeme nástroje v oblastech: CRM, emailing, lead generation, inbound sales.)

pexels-andrea-piacquadio-840996
pexels-digital-buggu-171198

Automatizace obchodu

Jsou Vaši obchodníci zahlceni administrativou a ztrácejí se v tisících excelových tabulek nebo zkostnatělých systémech.

Poskytněte jim uživatelsky přívětivé prostředí tak, aby mohli věnovat více času zákazníkům.

Rutinní činnosti a propisování do ostatních systémů přenechte robotům.

(Vysvětlíme a implementujeme nástroje v oblastech: marketing automation, cloud service, document management)

pexels-digital-buggu-171198

Propojení marketingu a obchodu

Marketing a obchod jsou tu od toho, aby spolupracovaly a ne soutěžily, kdo přivede více zákazníků.

Propojte marketingové a obchodní aktivity tak, aby Vaše firma vystupovala jednotně po celou dobu komunikace se zákazníkem.

Nastavte marketingové kampaně a automatizujte je na základě obchodních procesů. Poskytněte obchodníkům data v reálném čase a dejte jim příležitost identifikovat příležitost dříve než konkurence.

(Vysvětlíme a implementujeme nástroje v oblastech: lead scoring, segmentace, webová analytika)

pexels-andrea-piacquadio-3761509
creative-business-arrangement-with-colorful-graphics

Business Inteligence a pokročilý reporting

Všechna marketingová a obchodní data na jednom místě v přehledných reportech.

Efektivní alokace a využití marketingových nákladů.

Využívání dat a pokročilé analytiky k lepším manažerským rozhodnutím.
 
(Vysvětlíme a implementujeme nástroje v oblastech: BI, data science, reporting)

Digitalizace obchodního týmu není ze dne na den. Chcete si prohlédnout, jak jsme pomohli s digitalizací našim klientům?

Kontakt

napište nám zprávu

© 2021 Performatio s.r.o. Všechna práva vyhrazena.