Digitální firma

Emailing, automatizace, AI, CRM… možností, jak přistoupit k digitalizaci obchodního týmu je mnoho. Níže naleznete hlavní oblasti, se kterými pomáháme našim klientům.

“Digital-first” firmy dosahují svých obchodních cílů o 64% častěji než jejich konkurence.”

Forbes

Marketingové činnosti


Email marketing
Lead generation
Marketing automation
Analytics

Obchodní činnosti

Propojení marketingu a obchodu

Marketing a obchod jsou tu od toho, aby spolupracovaly a ne soutěžily, kdo přivede více zákazníků.

Propojte marketingové a obchodní aktivity tak, aby Vaše firma vystupovala jednotně po celou dobu komunikace se zákazníkem.

Nastavte marketingové kampaně a automatizujte je na základě obchodních procesů. Poskytněte obchodníkům data v reálném čase a dejte jim příležitost identifikovat příležitost dříve než konkurence.

(Vysvětlíme a implementujeme nástroje v oblastech: lead scoring, segmentace, webová analytika)

pexels-andrea-piacquadio-3761509
creative-business-arrangement-with-colorful-graphics

Business Inteligence a pokročilý reporting

Všechna marketingová a obchodní data na jednom místě v přehledných reportech.

Efektivní alokace a využití marketingových nákladů.

Využívání dat a pokročilé analytiky k lepším manažerským rozhodnutím.
 
(Vysvětlíme a implementujeme nástroje v oblastech: BI, data science, reporting)

Digitalizace obchodního týmu není ze dne na den. Chcete si prohlédnout, jak jsme pomohli s digitalizací našim klientům?

Kontakt

napište nám zprávu

© 2021 Performatio s.r.o. Všechna práva vyhrazena.