“Věříme, že jsme rozluštili tajemství, jak dělat módu jinak. ZOOT razí unikátní omni‑channel koncept, který spojuje to nejlepší z online a offline světa do jednoho rychle rostoucího lovebrandu. Protože láska (a móda) je všechno, co potřebujeme.”

Počáteční stav

Během našich kampaní a aktivního salesu jsme oslovili i módního giganta ZOOT. Při prvotní komunikaci se marketingový tým nepotýkal přímo s nějakým konkrétním problémem. Nakonec jsme se dostali k tomu, že by klient chtěl vyzkoušet inovativní cestu, jak oslovit nové i stávající zákazníky a to nás zajímalo.

Řešení

Ve spolupráci s marketingovým týmem jsme dali dohromady soutěžní kvíz o Módní rentu od ZOOTu, který probíhal přes chatbota na Messengeru.

Po vstoupení do chatbota se  spustila vtipná flow, která zákazníky vtáhla do historie ZOOTu a zároveň navnadila uživatele odměnou v podobě roční Módní renty.

Kvíz obsahoval celkem 5 otázek, které uživatel zodpověděl a následně zanechal emailovou adresu pro kontakt v případě výhry. Tím jsme budovali databázi v Messengeru a zároveň jsme rozšiřovali klientovu emailovou databázi.

Výsledek

Hned během druhého dne kampaně jsme překročili hranici neuvěřitelných 1200 uživatelů, kteří se zapojili do soutěže o módní rentu.

V žádném kroku neklesla CTR pod 95%.
Za všech lidí, kterým byla doručena první zpráva, nám 74% nechalo emailovou adresu.

Celkově jsme se v celé kampani dostali na průměr okolo 2 korun/lead.

“No a nakonec, tipnete si, co ZOOT kdysi také prodával?

a) drogy

b) erotické pomůcky

c) traktory”

Kontakt

napište nám zprávu

© 2021 Performatio s.r.o. Všechna práva vyhrazena.