“Představte si, že pro vás někdo vytvoří skutečně zajímavé řešení reklamních a dárkových předmětů. Kvalitní práce, nápadité provedení. Jste spokojeni a nejspíš se zase brzy vrátíte. Ale co kdyby, existovala firma, která myslí dál.  Za hranice vašich představ. Firma, která si zakládá na partnerství, efektivitě a záleží jí na vaší vratné investici. A přesně tak pracujeme my – Intelsol.”

Počáteční stav

Intelsol je společnost, která připravuje ucelená řešení v oblasti reklamních a dárkových předmětů. Působí zejména na B2B trhu a disponuje obchodním týmem s pěti obchodníky.

S Intelsolem jsme se spojili v momentě, kdy management pociťoval, že je potřeba upravit procesy tak, aby obchodníci neztráceli čas v desítkách excelových tabulek. Zároveň bylo potřeba efektivněji předávat výstupy z call centra obchodníkům tak, aby s nimi mohli v reálném čase pracovat.

Intelsol tímto chtěl zahájit svou digitální transformaci, při které jsme se měli soustředit nejdříve na obchodní tým. My jsme tuto výzvu přijali.

 

Řešení

Z počátku jsme museli důkladně poznat byznys klienta. Tomu předcházelo několik jednání s managementem a vlastníky firmy.

Následně jsme přistoupili k byznys analýze a to tak, že jsme nejprve zmapovali “high level” procesy pomocí příslušné notace. Ty jsme opět konzultovali s managementem a následně jsme zahájili podrobnou procesní analýzu a návrh nových procesů s využitím nových technologií.

Sestavili jsme soupis klientových potřeb a podle toho pak dali dohromady zadání pro výsledné řešení.

Dle zadání jsme klientovi představili několik možností od základního propojení stávajících tabulek přes běžně dostupná CRM řešení až po custom CRM.

Nakonec jsme se s klientem rozhodli pro kombinaci CRM (Pipedrive) řešení s marketing automation nástrojem (ActiveCampaign). Vše jsme propojili tak, aby se hot leady dostávaly k obchodníkům a jednotlivá oddělení měla vždy přístup k požadovaným informacím.

Výsledek

Obchodníci používají jeden systém místo desítek excelových tabulek a mají vše přehledně na jednom místě.

Marketingové aktivity přímo podporují obchodní tým a to za pomoci automatizací a rozšíření analytiky na dvou e-shopech.

Call centrum pracuje se stejným systémem jako obchodní tým a v reálném čase dodává obchodníkům “hot leady” a pomáhá jim tak rozjednávat nové obchodní příležitosti.

Management má stále přehled o tom, co se kde děje a o výkonnosti jednotlivých obchodníků. Navíc nyní management může měřit množství aktivit, které v minulosti nemohl.

S Intelsolem jsme navázali spolupráci, kdy průběžně rozvíjíme marketingové a obchodní aktivity v pravidelné komunikaci s managementem.

Děkujeme!

Kontakt

napište nám zprávu

© 2021 Performatio s.r.o. Všechna práva vyhrazena.