#Formyourself

Počáteční stav

Form Factory je nejrozsáhlejší síť fitness center v ČR, do které nyní spadá 15 luxusních fitness center.

Když jsme se poprvé spojili s marketingovým týmem Form Factory a představili jim naše služby, hned od začátku jsme se bavili o různých formách automatizace a propojení interních systémů.

Prvním z požadavků bylo uvolnit ruce zákaznické podpoře od rutinních dotazů zákazníků. Současně jsme ale nechtěli snižovat zákaznickou spokojenost, právě naopak!

154416532_2935225776762253_8625228146103052889_n

Řešení

Vytvořili jsme chatbota Honzu, který byl umístěn na webových stránkách klienta a na jeho Facebooku. Honza mluvil dvěma jazyky (česky a anglicky) a odpovídal na otázky ze 7 základních kategorií (informace o klubech, využití multisport karty, aktuální akce apod.)

Zároveň jsme nastavili Hotjar pro sbírání NPS skóre a měření zákaznické spokojenosti.

V neposlední řadě jsme pak provedli optimalizaci analytických nástrojů pro lepší měření a vyhodnocování zákaznických dat na webech.

Výsledek

Honza již provedl 2 644 konverzací a ušetřil tak zákaznické podpoře spousty času.  Honzu budeme i nadále učit a optimalizovat na základě chování zákazníků. 

NPS testování získalo přes 500 respondentů. Analytické nástroje a data z nich jsou dalším zdrojem pro rozhodování managementu. Tato data budou využita pro optimalizaci konkrétních aspektů uživatelského zážitku v rámci webových stránek.

A kam až se ve společné cestě za digitalizací s Form Factory dostaneme v tomto roce? Nechte se překvapit!

Kontakt

napište nám zprávu

© 2021 Performatio s.r.o. Všechna práva vyhrazena.